Subject: FW: Õendusteaduse magistriõppekava sisehindamise vahearuanne 2024
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 12:15:18 +0200

From: Taivi Mutso <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 27, 2025 11:38 AM
To: Ede Kärner <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Janne Kommusaar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Enelin Leichter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Ibartels88 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
Leiki Karuse <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Helen Varres - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Anneli 
Kannus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Monika Mets 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Reet Urban 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kristi Rannus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Õendusteaduse magistriõppekava sisehindamise vahearuanne 2024

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, head programminõukogu liikmed!

Nagu viimasel programminõukogu koosolekul (28.11.2024) kokku leppisime, 
saadan teile lõpliku aruande elektroonseks kooskõlastamiseks.

Koostöös kollegidega õppetoolist, olen vahehindamise aruannet täiendanud, 
lisanud kokkuvõtva peatüki ning täiendanud tegevuskava.

Palun teil aruandega tutvuda ning kui sisulisi muudatusettepanekuid pole, 
siis kooskõlastage aruanne vastates sellele kirjale.

Hiljemalt reedeks (31.01) ootan teie kõigi kooskõlastust. Pärast seda saan 
aruande ka Õppeinfosüsteemis (ÕIS) kinnitada.

Vastan meeleldi tekkinud küsimustele.

Heade soovidega,

Taivi Mutso

Õendusteaduse assistent/magistriõppekava programmijuht

Peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituut

Meditsiiniteaduste valdkond/ Tartu Ülikool

www.tervis.ut.ee <http://www.tervis.ut.ee>  II 
<https://www.facebook.com/oendusteadus> FB

[email-masked] <mailto:[email-masked]>